top of page

 < Αρχή /  Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο 'Προσθήκη στο καλάθι' δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο "Ολοκλήρωση της παραγγελίας" που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

 

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο +30 25410 22437 εργάσιμες ημέρες.

 

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

​​

Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

 

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους.
Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:


• Με e-mail στο onikeshop@gmail.com
• Τηλεφωνικά στο +30 25410 22437

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

 

Το xariscosmetics.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο onikeshop@gmail.com ή τηλεφωνικά στο +30 25410 26796.

 

Δείτε αναλυτικά τις Πολιτικές Επιστροφής

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες και φίλοι του xariscosmetics.gr έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:

 

Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή. Επίσης, υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής στο κατάστημα την ώρα της παραλαβής του προϊόντος.

 

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς της xariscosmetics.gr.

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου τηλεφωνικά στο +30 25410 22437 ή μέσω email: onikeshop@gmail.com.

 

Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον στα τόσα χρόνια λειτουργίας μας δεν έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στις χιλιάδες των πελατών μας.

 

Πότε θα παραλάβω;

 

Στο onikshop.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας.

 

Για την Ξάνθη και τις γύρω περιοχές μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημά μας, στην Μιχαήλ Καραολή 26, στην Ξάνθη.


Για την υπόλοιπη Ελλάδα: Ο χρονός παράδοσης είναι από 1 έως 3 εργάσιμες.

Πώς εξαργυρώνουν οι πελάτες δωροκάρτες;

Για να εξαργυρώσει την κάρτα, ο παραλήπτης πηγαίνει στο κατάστημά σας και βρίσκει αντικείμενα προς αγορά. Κατά την πληρωμή, επιλέγουν την επιλογή Εξαργύρωση δωροκάρτας και εισάγουν τον μοναδικό κωδικό δωροκάρτας τους.

info giftcard
Εξαργύρωση Δωροκάρτας

Εάν η τιμή της πώλησης αξίζει περισσότερο από την αξία της κάρτας, οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν για το υπόλοιπο κόστος χρησιμοποιώντας τις συνήθεις μεθόδους πληρωμής σας.

bottom of page